VIP - Malderen
Pagina 1 van 1
VIP - Malderen
Ene minder
we waren aan de start met 9, maar Roger was zo goed om arbiter te spelen.
De eerste set kwamen we rap een punt of 4 achter en dea konden we niet meet goed maken.
De tweede set was het omgekeerd. Nu konden wij redelijk rap een kloofje van een punt of 4 maken. Ook voor Vlam was dat te veel, waardoor het 1-1 werd.
De derde set liepen we ook dadelijk enkele punten uit, maar door een moeilijke opslag ging deze even snel verloren. Met de gekende blessure en de ontregelde opstelling tot gevolg, was het moeilijk om dit nog om te buigen.
De vierde set ging dan ook aan mij voorbij. Maar het werd wel degelijk 1-3.
De setstanden ben ik vergeten en het verslagje was maar kort. Hopelijk is het volgende verslagje wat langer en meer gedetailleerd !
Groetjes
we waren aan de start met 9, maar Roger was zo goed om arbiter te spelen.
De eerste set kwamen we rap een punt of 4 achter en dea konden we niet meet goed maken.
De tweede set was het omgekeerd. Nu konden wij redelijk rap een kloofje van een punt of 4 maken. Ook voor Vlam was dat te veel, waardoor het 1-1 werd.
De derde set liepen we ook dadelijk enkele punten uit, maar door een moeilijke opslag ging deze even snel verloren. Met de gekende blessure en de ontregelde opstelling tot gevolg, was het moeilijk om dit nog om te buigen.
De vierde set ging dan ook aan mij voorbij. Maar het werd wel degelijk 1-3.
De setstanden ben ik vergeten en het verslagje was maar kort. Hopelijk is het volgende verslagje wat langer en meer gedetailleerd !
Groetjes
Ikke- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Vlam Malderen - VIP
» VIP- Vlam Malderen (Beker)
» Vlam Malderen - VIP (competitie)
» Vlam Malderen - VIP (27/02/2010)
» VIP- Vlam Malderen (Beker)
» Vlam Malderen - VIP (competitie)
» Vlam Malderen - VIP (27/02/2010)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: